2014-04-08

Chata Polska piecze i grilluje

Duży metraż sklepu umożliwia wstawienie rożna oraz pieca do wypieku pieczywa.

Chata Polska piecze i grilluje Fot. Chata Polska

Pierwszy sklep ogólnospożywczy Chaty Polskiej powstał w 1997 roku. Sieć rozwinęła się do ponad 180 punktów, które znajdują się w pięciu województwach zachodniej Polski. Dominuje Wielkopolska, gdzie w ostatni weekend marca powstały dwa sklepy franczyzowe. Pierwszy z nich znajduje się w miejscowości Bolewice (2 tys. mieszkańców), drugi natomiast w Szamotułach (19 tys. osób).

Franczyzobiorcą sklepu w Szamotułach jest spółka MMT. Na powierzchni 550 metrów znajduje się wyspa owocowo-warzywna, gabloty z serami i wędlinami. Wizytówką punktu jest stoisko piekarnicze, na którym przy klientach odbywa się wypiek pieczywa oraz rożen z grillowanymi kurczakami. W sklepach Chaty Polskiej klienci mogą także kupować produkty marki własnej Dobra Nasz, wśród nich: makarony, słodycze, soki, konserwy oraz artykuły higieniczne i chemiczne.

Każdego roku Chata Polska powiększa się średnio o 20 nowych sklepów. Powierzchnia sprzedaży - od 50 do 900 m2 pozwala dopasować lokal do jednego z czterech formatów: VIP, premium, standard, partner. Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży oraz w zakresie merchandisingu. (dw)