2018-10-30

Atrium w nowej odsłonie

Zakończył się kolejny etap przebudowy warszawskiego Atrium Promenada. Po modernizacji galeria zyskała ponad 13 tys. mkw. nowej powierzchni najmu.

Atrium w nowej odsłonie Fot. Atrium Promenada

Prace w centralnej części Atrium Promenada były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu.

Trzy lata temu rozpoczęliśmy etapową przebudowę Atrium Promenada, będąc świadomi  potencjału wzrostu tego centrum jako obiektu o silnej pozycji, położonego w coraz bardziej dynamicznie rozwijającej się części aglomeracji miejskiej. Modernizacja spotkała się z dużym zainteresowaniem najemców i wysokim zapotrzebowaniem na powierzchnię handlową w otwartej właśnie części  przebudowanego centrum – mówi Scott Dwyer, prezes Grupy Atrium.

W wyniku przeprowadzonej modernizacji w pasażu głównym powstała Aleja Fontann, gdzie z założenia mają mieścić się ekskluzywne butiki. Dzięki przebudowie pasaż zyskał 44 salony. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty tutaj salon marki THUN, oferującej stylowe elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz, należącej do portfolio Grupy GPoland. Grupa, działająca na rynku międzynarodowych marek modowych otworzyła również salon Imperoal, Elisabetta Francchi, a także PIinko. W Alei Fontann pojawiły się także sklepy Grupy Inditex. W nowej lokalizacji został otwarty salon Zary, pojawiła się także nieobecna dotąd w centrum marka Massimo Dutti. Wśród nowych najemców jest także pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept.

W Atrium Promenada po modernizacji została otwarta również nowa strefa restauracyjna, pod nazwą Republika Smaku. Jeśli chodzi o aranżację, to jest połączeniem stylu retro, przywodzącego na myśl francuskie kafejki i swobodnego stylu boho, bliskiego niezobowiązującemu klimatowi nowojorskich lokali. W nowej przestrzeni, mogącej ugościć jednocześnie około 500 osób, znajduje się 10 konceptów gastronomicznych, m.in. McDonald’s, Burger King, Pizza Hut, Thai Wok, Berlin Döner Kebap, Salad Story.

Warto podkreślić, że prowadziliśmy modernizację Atrium Promenada nie zamykając naszego centrum handlowego. Jestem przekonany, że nowa Aleja Fontann z nową ofertą modową, klimatyczna strefa food court, a także nowoczesne i unikatowe przestrzenie centrum pozwolą nam nie tylko spełniać oczekiwania klientów, ale też zachęcać ich do spędzania w Promenadzie coraz więcej wolnego czasu. Dodatkowo dla wygody naszych zmotoryzowanych klientów przygotowaliśmy łącznie około 1,8 tys. miejsc parkingowych – dodaje Tomasz Hoffman, dyrektor centrum handlowego Atrium Promenada.

Dzięki modernizacji obiekt zyskał 13,2 tys. m2 nowej powierzchni najmu, które obecnie wynosi łącznie 51,2 tys. m2.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system