2018-09-03

Kaufland po nowemu

Kaufland modernizuje swoje sklepy. Na razie nową aranżację zyskały dwie placówki. Jeśli spodoba się klientom – będzie wprowadzana w pozostałych sklepach.

Kaufland po nowemu Fot. Kaufland

Nową aranżację można zobaczyć na razie w dwóch krakowskich Kauflandach – na os. Kombatantów oraz przy ul. Bratysławskiej. M.in. pojawiły się nowe strefy tematyczne, które mają ułatwić robienie zakupów, poszerzył się też asortyment.

- Nieustannie dostosowujemy się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, m.in. poprzez dopasowanie i rozszerzanie naszej oferty. Tym razem zmiany są jeszcze bardziej zauważalne, ponieważ postanowiliśmy nie tylko znacząco poszerzyć asortyment, lecz także całkowicie zmienić wystrój naszych marketów – mówi Justyna Przybylska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Kaufland Polska. - Wprowadziliśmy zupełnie nowe koncepty tematyczne, dzięki którym nasi klienci będą mogli z łatwością odnaleźć wybrane przez siebie produkty.

W ramach wprowadzonych zmian utworzono kilkanaście stref tematycznych. Dla osób, które cenią sobie zdrowy tryb życia, przewidziano strefę Żyj Aktywnie, która obejmuje zarówno produkty spożywcze, takie jak odżywki, napoje izotoniczne czy przekąski energetyczne, jak i sprzęt do uprawiania sportu, m.in. piłki, deskorolki, hantle i taśmy do ćwiczeń. Zarówno osoby przywiązane do tradycji, jak i fani oryginalnych smaków odnajdą się natomiast w strefie kuchni regionalnej oraz kuchni świata. Klienci będą mogli spróbować produktów aż z siedmiu regionów Polski, a także odkrywać smaki kuchni azjatyckiej, śródziemnomorskiej i amerykańskiej. Z myślą o najbardziej wymagających klientach Kaufland poszerzył także ofertę marek premium - znajdą w niej m.in. bogatszą ofertę słodyczy, ekskluzywnych serów, wędlin czy alkoholi. Pomyślano również o tych, którzy rezygnują z produktów chemicznych na rzecz artykułów ekologicznych. W markecie powstał dział z naturalnymi kosmetykami, a także z produktami ekologicznymi do prania i sprzątania. Dla najmłodszych utworzono specjalną strefę z zabawkami przedstawiającymi ulubione postacie z Disneya, a fani gier będą mogli uzupełnić swoją kolekcję o nowe pozycje dzięki strefie gracza.
W najbliższym czasie planowana jest modernizacja kolejnych punktów sieci Kaufland. Jeśli nowe rozwiązania spotkają się z pozytywną opinią klientów, sieć będzie wprowadzać je systematycznie w w swoich placówkach.
W całej Europie Kaufland posiada około 1,2 tys. sklepów i zatrudnia ponad 150 tys. pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system