2018-04-03

Rekordy na otwarcie

Właściciele Gemini Park Tychy chwalą się dobrym otwarciem – w pięć dni zakupy w galerii zrobiło 155 tys. osób.

Rekordy na otwarcie Fot. Geminin Park Tychy

Uroczyste otwarcie najnowszej inwestycji Gemini Holding, czyli Gemini Park Tychy trwało pięć dni. Można było w tym czasie skorzystać m.in. z promocji w wielu sklepach. Jak podaje inwestor, w tym czasie zakupy w nowej galerii zrobiło 155 tys. osób.

- Od kilku dni najemcy zgłaszają nam rekordowe wyniki, zarówno pod względem liczby klientów w sklepach, jak również obrotów podczas pierwszego tygodnia działalności. To sukces, zarówno dużych sieci, jak również lokalnych przedsiębiorców, którzy zainwestowali we franczyzę, zaufali nam  i wynajęli powierzchnię w galerii - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Wśród marek, które miały najmocniejszy debiut nowym obiekcie, wylicza się m.in. TK Maxx, H&M, Smyk, Deichmann, Jysk, McDonald’s, Silesia Jeans, Empik, a także marki należące do LPP SA (tj. House, Mohito, Reserved, Cropp, Sinsay).

- Choć świadomość naszego brandu na śląskim rynku jest bardzo duża, to wyniki sprzedaży w pierwszym tygodniu otwarcia salonu w pełni zaspokoiły nasze oczekiwania  - mówi Adrianna Walasiak, młodszyspecjalista ds. marketingu marki House. - Taki start bardzo pozytywnie prognozuje na przyszłość, a nasze raporty znacząco wyróżniają nową powierzchnię na tle innych. Duża frekwencja podczas otwarcia znakomicie rokuje dla House, jak i całego obiektu.

Mocny start odnotowali nie tylko najemcy z branży modowej. Także restauratorzy w strefie food court patrzą w przyszłość z optymizmem. W Gemini Park Tychy działa obecnie 10 restauracji i kawiarni.

- Obsługa centrum jest na wysokim poziomie, zaś jeśli chodzi o liczbę gości, to mieliśmy bardzo dobre otwarcie. Także w kolejne dni sprzedaż utrzymuje się na poziomie, który pozwala liczyć na dobry rozwój lokalu. Uważamy, że McDonald's ma szansę być miejscem spotkań i będzie doskonale pasował do kompleksowej oferty tyskiej galerii – mówi Dariusz Linert, licencjobiorca McDonald’s w Gemini Park Tychy.

Zdaniem przedstawicieli właściciela galerii, za dużym sukcesem najemców stoi przede wszystkim dobrze przemyślana koncepcja samej obiektu i jego oferta, która w pierwszych dniach stała się magnesem dla klientów.

– Zanim powstał obiekt poznaliśmy rynek, jego oczekiwania i nisze warte zapełnienia. Mając tę wiedzę, zaprosiliśmy dowspółpracy marki, które chcieli mieć w swoim sąsiedztwie mieszkańcy miasta. Staraliśmy się tak dobrać mix najemców, aby poszczególne segmenty oferty wypełniały polskie i zagraniczne brandy,doskonale znane i lubiane, a co najważniejsze przyciągające swoją ofertą klientów. Wyniki pierwszych dni pokazują, że ten efekt został osiągnięty – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

W tej chwili obiekt jest skomercjalizowany w 90 proc. Na powierzchni 36,6 tys. m2 ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. W planach jest rozbudowa galerii m.in. o kino i strefę rozrywki.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system