2017-08-25

Atrium rośnie

Nowa strefa gastronomiczna, 6-salowe kino, ogromny klub fitness – to tylko niektóre zmiany, jakie zajdą w warszawskim Atrium Reduta po rozpoczynającej się właśnie rozbudowie.

Atrium rośnie Fot. Atrium Reduta

Warszawskie centrum handlowe Atrium Reduta ma już blisko 20 lat. Właściciel i zarządca obiektu – Grupa Atrium – podjął decyzję o jego  rozbudowie, dzięki której zyska dodatkowe 5,8 tys. m2 powierzchni. Prace budowlane będą realizowane we współpracy ze spółką Carrefour, współwłaścicielem obiektu.

- Przeważająca część odwiedzających Atrium Reduta to ludzie młodzi, świadomi konsumenci, oczekujący od nowoczesnego centrum handlowego czegoś więcej niż tylko ciekawej oferty handlowej – mówi Jarosław Szerfenberg, head of development Atrium Poland. - Atrium Reduta doceniane jest za możliwość komfortowych zakupów w przyjemnej, kameralnej atmosferze. Dla nas to jednak zdecydowanie za mało – chcemy, by centrum to stało się także miejscem spędzania wolnego czasu. Celem wprowadzanych przez nas zmian jest poszerzenie oferty rozrywkowo-rekreacyjnej, stworzenie w niedługim czasie zupełnie nowej strefy restauracyjnej w nowoczesnej odsłonie, a także zapewnienie wyjątkowego klimatu dla spotkań i relaksu.

Pierwszy etap rozbudowy, który właśnie się rozpoczyna, to budowa 6-salowego multipleksu dla sieci Cinema3D, który zajmie 2,7 tys. m2 powierzchni. 

- Pierwsze kino CINEMA3D w Warszawie w Atrium Reduta to istotny krok w rozwoju naszej sieci. Jestem przekonany, że dzięki zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom, angażującym niemal wszystkie zmysły podczas seansu, i olbrzymiej trosce o komfort widzów, szybko zyskamy ich sympatię – mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu i PR CINEMA3D S.A.

W ramach pierwszego etapu modernizacji obiektu obok kina powstanie też nowy klub fitness, o powierzchni 1,7 tys. m2. Atrium planuje także stworzenie wydzielonej strefy gastronomiczno-rekreacyjnej. Powstanie ona w efekcie drugiego etapu prac modernizacyjnych, które ruszą od początku przyszłego roku. W pasażach centrum pojawią się również odświeżone miejsca relaksu i odpoczynku, które wzornictwem nawiązywać będą do wystroju i klimatu strefy gastronomicznej. Wszystkie wnętrza i pasaże w obiekcie zostaną odświeżone i unowocześnione.
Zmiany obejmą także tenant mix, który skoncentrowany będzie na damskiej i męskiej ofercie modowej, odpowiadającej potrzebom młodych, dynamicznych i aktywnych osób, stanowiących jedną z grup docelowych Atrium Reduta. Oferta modowa zostanie dodatkowo wzmocniona szeroko zakrojoną ofertą usługową.

- Chcemy, by nasza oferta precyzyjnie trafiała nie tylko w oczekiwania mieszkańców tego rejonu, ale również w pełni zaspokajała potrzeby pracowników sąsiadujących z nami biurowców, stanowiących niezwykle liczną grupę odwiedzających centrum. Dlatego też pragniemy usprawnić i jeszcze bardziej ulepszyć ten aspekt, za który doceniają nas klienci Atrium Reduta: możliwość dokonania kompaktowych, wygodnych zakupów – podsumowuje Jarosław Szerfenberg. - Równocześnie zależy nam jednak na tym, by zaoferować znacznie więcej: ciekawą i oryginalną przestrzeń służącą zakupom, spotkaniom, rozrywce i rekreacji. Dzięki rozbudowie Atrium Reduta będzie miejscem autentycznie przystającym do potrzeb i oczekiwań odwiedzających ją osób

Rozbudowa Atrium Reduta zakończy się w czwartym kwartale 2018 roku.
To nie jedyne modernizacje, jakie prowadzi Atrium Poland w swoich obiektach. W tym samym czasie, czyli pod koniec 2018 roku, po zakończonej rozbudowie i modernizacji wnętrz, nastąpi otwarcie warszawskiego Atrium Targówek. Przebudowa centrum rozpocznie się w październiku br., a w jej wyniku obiekt powiększy się o 8, 6 tys. m2 powierzchni. Trwa też dalsza rozbudowa i przebudowa flagowego obiektu Grupy Atrium – Atrium Promenada. Ponowne otwarcie głównego pasażu, który po metamorfozie przeistoczy się w Aleję Fontann wraz z nowo dobudowaną Aleją Rynkową i strefą food court również zaplanowane zostało na jesień 2018 roku. Proces rozbudowy i modernizacji tego centrum, który trwa od 2015 roku, skończy się ostatecznie w 2020 roku. Wówczas galeria będzie liczyła 90 tys. m2 powierzchni.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system